torsdag 20 januari 2011

Veckans sista tågresa!

Bestämde till sist för att ta 15.50 tåget till Enköping. Är ändå klar med allt som behövde göras hemma. Så nu blir det veckans sista tågåkande!
Imorgon flyger jag till Gotland, och ska inspektera Visby på lördag. Det blir spännande.
Följande vecka väntar sen med KSP.skjutning, därefter en helg i vakten igen. Sen är det gruppskjutning och sen får jag åka hem igen. Så efter den här veckan blir det en längre visit på LedR. Och den här veckan har gått alldeles för fort, så nu får den gärna sakta ner lite över helgen.
Nu ska jag åka till tågstationen, komma till Enköping och göra dem förvirrade över varför jag är där mitt i veckan.
Just det! Prinsen och Estlands president har varit på LedR idag, det är väl lite spännande?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar