lördag 15 januari 2011

12timmars arbete snart avklarat

Om 45 minuter ska jag in på mitt sista LC pass för idag! Sen är det lördagskväll, som betyder filmkväll! Jag hade en diskussion med en kille i plutonen nyss, som tyckte att lördag inte alls var film kväll, utan utgångskväll! Och det tyckte han var dåligt eftersom han inte kunde gå ut nu. Men jag håller fortfarande fast vid att det är filmkväll och då får man sitta uppe längre än till 22.00, även fast man sitter i vakten imorgon.

Jag tycker att det känns som söndag och tror hela tiden att jag är ledig imorgon. Jag får hela tiden påminna mig om att det inte är så, och jag blir lika besviken varenda gång. Så nu drar vi ut på den här lördagskvällen.
Om 40 minuter blir det som sagt LC i två timmar, seeeeen är klockan 19.00!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar