torsdag 13 januari 2011

Snart heeeelg!

Jag är jättetrött. Vi har haft fullt upp hela dagen med att inta eldställningar, haft det praktiska provet, som gick hur bra som helst, och till kvällen hade vi cirkelträning.
Jag har ont, men inte lika ont som jag hade igår! Och jag har blåmärken över hela benen och röda, irriterade skavsår på axlarna efter axelremmen på KSPn. Så jag ser väldigt mycket fram emot fredag imorgon! Inte för att jag får åka hem, för det får jag inte, utan för att det betyder vila! Visserligen sitter jag i vakten, men som sagt, vila. Sen blir det måndag och jag får åka hem! Och se fram emot en veckas ledighet, eller? Fick reda på igår att jag ska infinna mig på regementet på onsdag, för TPSS. Det kommer i vägen för mina planer, men samtidigt bryr jag mig inte så jättemycket. Jag har aldrig varit på TPSS innan, och det kan ju bli kul! Någon gång måste jag ju ändå åka på det. Så då åker jag tillbaka till Enköping på tisdag kväll, och förhoppningsvis kan jag åka hem igen redan på onsdag beroende på när vi slutar... Men jag ignorerar de andras ord om att det är skittråkigt och håller fast vid att det blir nog kul!
Nu ska jag sova :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar