tisdag 18 januari 2011

Dag två och absolut ingenting

Det var jätteskönt att få sova i sin egna säng i natt! Och jag gjorde nånting som inte hände en enda gång på de tre veckorna jag var ledig kring jul, jag gick och la mig innan 22.00! Jag var så trött, och det var så skönt att jag somnade på en gång. Sedan vaknade jag helt utvilad vid 8.30. Men inte gick jag upp då, jag låg kvar och drog mig i sängen, men oj så skönt det är att kunna göra så! Så idag blir det en riktig slappar-dag innan jag ska passa tåget vid 18.00. Jag kommer väl vara så överpigg ikväll istället att det kommer bli svårt att sova tidigt.
Jag har ingen aning om när det är uppställning för vapenutlåstning för våran del. En annan gång när dem skulle på TPSS så var det uppställning vid 6.00. Men jag får ta reda på det ikväll.

Men jag var riktigt trött igår, om inte annat fick jag bekräftelse på det idag när jag skulle beställa tågbiljetter till ikväll. När jag gick igenom inkorgen på mobilen så upptäckte jag att jag redan hade beställt biljett igår kväll. Det har jag verkligen inget minne av alls, men väldigt smidigt!

Tänkte beställa biljett hem till Vingåker igen för imorgon, men då är det svåra att jag har ingen aning om när vi slutar. Så frågan är om jag kanske bara ska vänta med att beställa biljett och hoppas på att det finns lediga platser imorgon. Neej, jag kan ju alltid omboka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar