måndag 1 augusti 2011

Tralallaaa, imorgon kommer den!

Imorgon kommer min soffa bli levererad! Äntligen! Det var ju ett tag sen jag beställde den, så det ska bli skönt att få hem. Därefter ska jag bara packa ner det sista och sedan kan jag börja bege mig mot Enköping. Får se om jag får ner allt snart. Tycker det inte är så mycket att packa, men ändå är det fullt av saker överallt! Det känns så overkligt också, ska jag verkligen flytta?

Som sagt får jag soffan imorgon. Mellan 9-15:00. Så med andra ord kan den komma när som under hela dagen. Får anpassa mig efter det, känns ju lite dumt att lämna huset om dem ska komma. Jag lär nog hitta på ett och annat här också. Kanske skulle jag ta och göra köttbullar? Så får det nog bli. Sedan blir det en tripp till affären!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar