måndag 15 augusti 2011

Mindre nöjd kund

Jag är inte jätteglad på Telia. Är ganska trött på dem. Tycker det bara är en massa strul i och med att jag tecknade avtal med dem. Sen tycker jag kvinnan jag fick prata med var otrevlig (hon var den enda av fyra kvinnor som jag fick tala med som inte presenterade sig) och jag tycker det är mycket konstigt att det ska ta tio dagar för dem att få mig inkopplad till internet. Och ännu konstigare att dem kan påverka datumet längre fram i tiden men inte tvärt om. Men det lustigaste är nog att kvinnan inte visste vad det berodde på. Skulle gjort som min syster sa och fått be att tala med en annan angående det. Får väl ringa tillbaka och tjata lite, för tio dagar?! I alla fall, som jag skrev, blev det strul med min beställning, så fick ringa och ordna upp det. Och då blir det ännu mer strul och jag blir av misstag kopplad till två olika avdelningar. När jag slutligen la på så kände jag mig mindre nöjd med dem och mycket frestad till att teckna avtal hos nån annan. Synd att Enköping inte har citynät, och jag har inget annat att välja på. Hoppas bara att det till slut blev rätt! Men det väntar att se. Förmodligen blev de det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar