måndag 29 augusti 2011

Chicken nuggets och Telia!

Idag skulle jag egentligen ha lagat ugnsbakad kyckling, men efter att ha suttit och gått lös på recept, blev det chicken nuggets istället! Det var spännande, blev så besviken när mina bitar inte såg ut som på bilden. Men dem blev goda faktiskt! Med en aningen för mycket salt, jag tänkte att kyckling = mycket salt. Men jag överdrev lite där kanske. Jag skulle lägga upp en bild på "banka kycklingen platt med handen", jag slutade nog läsa vid banka, för det var mord när jag var klar. Men det blev strul nånstans på vägen, så blev inte mycket med den bilden. 

Jag fick åter igen ringa Telia idag och ifrågasätta varför jag inte fått mitt internet. (Som jag skulle ha fått i torsdags, till dess har jag fått låna ett mobilt bredband av en kompis). Men det visste ju inte dem heller varför jag inte fått. Så efter en stund hos supporten slutade det med att en Telia-människa ska komma hit och se så att allting är rätt inkopplat. Så det blir nog jättebra efter det, jag är glad!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar