tisdag 2 augusti 2011

Köttbullar, check!

Åh vad jag trivs i ett kök! Såvida det finns tid, och man slipper stressa. Då är det kul, har jag märkt. Jag har precis blandat till mina köttbullar, dem står nu inne i kylen och "vilar". Ska strax steka dem. Tror dem kommer bli jättegoda! Färsen luktade riktigt gott med kryddpeppar, vitpeppar, salt och ingefära. Och självklart innehåller dem grädde! Jag tror dem kommer bli jättegoda!


Ikväll verkar det bli enchiladas till middag, och så tänkte jag lyxa till det lite med en hallonpaj! Hittade ett jättegulligt recept på portionspajer bestående av smördeg. Tänkte att smördeg är ju gott, hallon är gott. Det kan väll bara bli gott? Jag ser fram emot min middag, kommer bli jättegott!
Men innan dess måste jag iväg till affären, men min soffa har ännu inte kommit! Tycker dem kan sätta fart med den så jag kan gå här ifrån. Har även lite andra ärenden som helst ska bli gjorda idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar