onsdag 31 augusti 2011

Säsongspremiär men av fel säsong

Nu har jag ställt två alarm till imorgon (oj vad längesen det var sist jag gjorde det), mitt mobilalarm har en tendens att aldrig ringa. Jag har försovit mig ett par gånger på de viset. Och det vore väldigt pinsamt att komma försent till jobbet första dagen. 
 Jag får lite sovmorgon i alla fall, tänkte gå upp vid 8.00, och tänkte spendera mina sista timmar ikväll framför tv.n och Good Luck Chuck. Men den är alldeles för gullig, så nu byter jag över till True Blood som börjar idag! Wohoo!  

Lagom till att jag skrivit klart upptäcker jag att det är den tredje säsongen som dem visar på tv nu. Den har jag ju redan sett. Trodde det var den fjärde. Jaha, jag får byta tillbaka till den gulliga filmen igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar