tisdag 30 augusti 2011

Nu kanske det blir ordning på det här

Imorgon kommer en tekniker för att fixa mitt internet. (Koppla in det rätt som jag förmodligen inte har gjort). Det känns jättebra. Dem var egentligen fullbokade imorgon, och kunde komma under dagtid på torsdag och fredag. Men då kan ju inte jag och inte heller kan jag ta ledigt från min första dag på jobbet. Och när mitt arbetspass är slut så hade dem slutat att köra hem till folk. Så kvinnan jag pratade med var snäll och ändrade runt lite i schemat för imorgon. Jag är supernöjd, men synd om människan som egentligen skulle fått min tekniker imorgon. Jag trodde ju att deras arbetstider sträckte sig längre på kvällarna, då folk ofta är hemma. Så imorgon har jag tvätten och städning att sköta. Lagom till att min tvätt-tid är slut kommer teknikern. Det blir jättebra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar