söndag 28 augusti 2011

Söndagsplaner

Jag har ingenting att skriva egentligen, för det har inte hänt speciellt mycket sen sist. Men det har ju inte hindrat mig tidigare.
Jag började min morgon (läs förmiddag) med scones. (Som jag precis har ätit upp, och ser nu att klockan är 12.30, så det blev en rätt sen förmiddag). Men det är så gott! En av de bästa helgfrukosten. När jag klev upp idag var det väldigt molnigt och mulet, sådär så att regnet hänger i luften. Ja, var min första tanke, nu får jag sitta inne och kolla på tv hela dagen. Men så sken det upp ett tag, men nu är det mulet igen. Det blir nog inget höjdarväder i alla fall. Dessutom är det söndag, söndagar har alltid varit en dag då man inte behöver göra nånting utan att ha dåligt samvete, enligt mig. Så kanske blir det en dag i soffan ändå. Jag har plöjt igenom tv-serien True Blood den här veckan, så tänkte att jag kunde fortsätta idag. Dock har jag bara ett par avsnitt kvar. Det kan jag inte undgå säga att det är lite synd. Jag började kolla på True Blood ganska sent efter att serien kommit på tv. Men måste säga att med massa sex och blod så förstår jag att serien blivit så populär.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar