tisdag 28 december 2010

Lite händer det i alla fall

Idag låg jag i sängen alldeles för länge, men oj så skönt det var! Kände verkligen hur jag ville ligga kvar där hela dagen. Men så fort jag ställde mig upp och kände hur yr och seg det gjorde mig så förstod jag att det var dags att kliva upp. Jag var ute en sväng till banken innan för att sätta in lite pengar. Jag upptäckte att SEB har byggt om! Bankomaten som alltid funnits där existerade inte längre. Istället hade dem byggt den inomhus, tillsammans med en insättningsautomat så att man slipper gå in i banken. Jag har inte sett det innan, inte heller jag har sett att dem har hållit på att bygga om! Då känns det att man är hemma för lite, och speciellt att man är ute på samhället på tok för lite! Så det var ju lite små spännande. Kände mig lite små förvirrad när jag stod där och glodde på en vägg som brukade ha en automat.

Nu tänker jag bara försvinna ner i sängen och läsa min bok. Ska komma igång i den så tror jag att den blir jättebra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar