onsdag 22 december 2010

Bättre kan det inte bli!

Besöket hos frisören blev helt klart lyckat! Fast jag var inte speciellt orolig, det brukar alltid bli bra efter att hon har varit i det :)
Hon kom med förslag, och mer eller mindre fick hon göra hur hon ville. Det blev i alla fall inte så drastiska förändringar. Det är fortfarande långt och det är blont. Dessutom är det ju hon som är frisör, hon vet nog mer än jag vad som blir bäst. Hon klippte min lugg jättebra också tycker jag, så jag är nöjd! Nu är det så lent och det doftar så gott av all... färg.

Ikväll ska jag göra mitt bästa för att inte lägga mig i sängen 19:00 och somna. Jag har fortfarande inte lyckats ställa om mitt dygn sen vakt-veckan. Det blir sena nätter, eller tidiga mornar, beroende på hur man vill se på det. Så då är jag ju helt slut efter middagen. Och sen vaknar jag, rätt utvilad och kan istället inte sova på rätt många timmar. Så ikväll bryter jag mönstret, och får förhoppningsvis åtta timmars sömn på rätt del av dygnet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar