måndag 20 december 2010

Julstämningen börjar närma sig

Idag har jag verkligen fyllt ut min dag! Jag har gjort köttbullar, som tog en bra stund, därefter rensade jag ut alla papper som låg på skrivbordet, alla tomma produkter som skräpade på glasbordet. Och då fick jag plats med lite tomtar och lite ljus. Jag älskar ljus! Och just på julen så hör ljus till. Så nu doftar det apelsin och jasmin-blomma i rummet.
Min julgran som jag har klätt och lite småto
mtar och ljus på sängbordet.
Mitt fönster med julstjärna, gris och tomte.


Bildkvalitén är inte det bästa, men det blev mer effektfullt att köra utan blixt. Men det är mycket, mycket finare i verkligheten :)

Innan jag kan ta det lugnt ikväll ska jag förbi ICA och handla lite inför imorgon, då blir det julbak! Inte alls lika mycket som jag hade tänkt mig från början, eftersom det blev som det blev i helgen. Men det kommer bli minst lika bra ändå :)








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar