lördag 25 december 2010

En mycket trevlig dag

Och så var ännu en julafton förbi. Känns inte alls som det var ett år sen sist. Men gårdagen var mycket trevlig! Vi hade så mycket mat! Det bästa med hela julen egentligen, som jag sett fram emot den där maten! Julbord på hemmaplan är nog det allra bästa! Om vi bortser från när jag var 1år, så var det första gången som vi inte var hemma på julafton. I år fick det bli jul hos min syster, det var mycket trevligt. Vi hade en riktig jul med både barn och djur! Till och med en tomte kom förbi :) Men det var Philip lite för liten för att uppskatta. Men alla paket som han fick gillade han!

Idag har jag egentligen inte gjort någonting. Har varit så slö och trött, somnade någon gång mellan 16-18:00. Men sov väldigt oroligt med massa drömmar, som alltid när jag sover på dagarna. Måste börja lära mig att inte sova mitt på dagen.
Vi har en liten Philip-bebis här idag. Det har varit mycket roligt att leka med honom. Han har varit så glad :)

Nu känner jag mig lite smått uttråkad och trött på att ha såhär mycket fritid! Så imorgon ska jag nog bryta mitt mönster med att träffa en kompis, ska också passa på att gå lite på stan! Som alla andra verkar göra såhär efter jul. Var en sväng till Media Markt idag. Dock gick vi aldrig in, för oj vilka köer det var! En kompis till mig som fått stå där ute klockan 6.00 och köat i två timmar för att köpa en tv! Känns det verkligen värt det? Vilken julfrid såhär dagen efter julafton..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar