söndag 5 december 2010

En underbar dag i storstaden

Igår åkte jag till Stockholm med Sara för att julhandla. Det var mycket trevligt, brukar inte julhandla däruppe men det är helt klart någonting som jag kan fortsätta med. Jag blev klar med i stort sett alla klappar och till mig själv köpte jag en tröja. Jag blev riktigt nöjd med allting, så det blir nog bra. Trots en hel dag så hanns inte allting med. Men NK var absolut höjdpunkten av dagen! Så fint det var med all juldekoration, mycket finare än vad jag mindes det från förr.

Idag står det återigen tågresande på schemat. Om inga tågförseningar inträffar kommer jag vara vid regementet vid 21:00-tiden. Då ska jag packa inför imorgon och sy på bågen-märket på uniformen. Inget jag ser fram emot, men rappar jag på lite grann med packningen så kan det ju inte ta allt för lång tid.

Nu ska jag fortsätta att kolla på "Prinsen av Egypten". Det är bland det mysigaste med julen, alla Disney-filmer och julsagor som visas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar