måndag 23 januari 2012

Nu är vi där igen

Efter jul-ledigheten, lagom till jag blivit förslappad och skulle börja jobba igen var tanken på att få ytterligare tre veckor ledigt helt underbart. Nu, dag två in på min ledighet, börjar jag känna mig otroligt rastlös och tycker det här med tre veckor ledigt är idioti. Jag som tyckte att man inte kunde få för mycket ledighet, men jo, det kan man. Jag skulle gladeligen gått till jobbet idag och nu är jag jättetaggad på vad våren kommer innebära. 
Men på onsdag ska jag åka till London! Sedan vi beställde resan har jag tyckt att det ska bli kul, men det är som att jag nu verkligen har insett det, för nu är jag jätte entusiastisk! Nu ska jag bara slå hål på två timmar, sedan blir det en tripp till Västerås för ett par timmar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar