tisdag 24 januari 2012

Hög tid att packa

Kommer på mig själv med att sitta och kolla ut i tomma intet samtidigt som jag har fastnat till radion. Kommer på mig själv med att vara lite rastlös och fundera på vad jag ska hitta på. Jag sitter alltså mest och väntar. Sen slår det mig att jag borde packa! Jag åker till London imorgon, och jag har inte så mycket som rört resväskan. Jag har tvättat i alla fall, så allt är rent, en fördel. Så nu ska jag packa! Det är en rätt tråkig årstid, som resulterar i rätt tråkiga kläder. Och särskilt när jag öppnar mig garderob och inser verkligen att jag har inga kläder. Eller det är klart jag har kläder, men mesta dels gamla, slitna kläder. Jag har ju blivit så bekväm i att bära gröna kläder på veckodagarna och sedan klä upp sig lite till helgerna, men så mycket fina vardagskläder har jag inte. Jag hoppas att jag kommer kunna shoppa mig en garderob i London. 
 Hur som helst, kollade jag på ett youtube-klipp som jag blev tipsad om igår. Och riktigt så illa har jag inte blivit än. 

För att se vad jag menar, klicka här  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar