måndag 9 januari 2012

En bra måndag

Nu är julen utstökad! Jag har ju knappt fått njuta va den under julen, men måste säga att det var rätt skönt att få plocka bort alla tomtar, men nu känns det lite tomt så får nog inhandla lite fler detaljer till lägenheten. När jag bar upp allting till vinden insåg jag att jag glömt sätta upp min lilla plastgran. Det kändes lite konstigt.
Idag har jag varit rätt produktiv. Dagen började visserligen med att jag låg i soffan och kollade på tv. Men sedan tog jag tag i tvätten, som fortfarande inte är klar. Jag har städat och nu håller jag på att laga mat. Fiskgratäng! För första gången, så vi får se hur det blir.

2 kommentarer:

  1. Då äter vi nästan samma idag igen. Torsk och potatismos blev det här idag :P

    SvaraRadera
  2. Haha, ja det var ju inte allt för långt ifrån :)

    SvaraRadera