lördag 30 april 2011

Att skicka bilder

Vaknade vid 6.30 och förstod inte riktigt varför jag skulle somna om. Kände mig pigg, och tyckte att jag lika gärna kunde gå upp. Jag säger hela tiden att jag ska ta sovmorgon när jag kan, gör jag det? Mycket sällan så länge som jag velat. Men det är skönt att få komma upp! Solen skiner in, vilket man blir så glad av. Jag hoppas på en riktigt fin, varm dag!
Fast egentligen ligger jag ju kvar i sängen, även om jag är vaken. Rätt skönt att bara ligga här, med datorn i knät. Men jag ska alldeles strax gå upp för att först och främst fixa till mig och sedan min packning till Norrköping.
Min huvudsakliga avsikt med att sätta igång datorn var egentligen för att skicka över bilder till Josephine. Men det misslyckades ganska rejält, vet inte riktigt vad det beror på. Satt ett bra tag med det, men det ville sig inte skickas. Det gick inte att skicka en mapp tydligen och när jag överförde närmare 40 bilder så ville dem inte skickas. Mycket lustigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar