onsdag 9 februari 2011

Underbara dag

Underbara morgon att vakna till! Solen skiner in i rummet och jag ligger fortfarande nerbäddad i sängen med en stor bit kolatårta bredvid mig! Det känns så underbart härigt, det var längesen som en morgon var så här härlig. Ännu bättre är att klockan inte är så mycket ännu, så jag har hela dagen framför mig! Även om jag planerar att göra absolut ingenting! Den här veckan har gått så fruktansvärt fort, det har varit jättekul att träffa min syster, gå på bio och träffa Sara. Men igår kväll när jag kom hem insåg jag hur trött jag var och hur väl pass jag längtade efter att få vara själv. Så idag ska bli min sådan dag, i stort sett.
När jag väl bestämt mig för att kliva upp ska jag raka vägen in i duschen. Ska köra hela paketet med kroppsskrubb, hårinpackning, lotion och ansiktsmask. Bara ta hand om min slitna, torra kropp. Sedan ska jag göra ett försök till att locka håret! Har aldrig riktigt använt en locktång innan, men idag ska jag göra ett försök till en uppsättning med lockar. Vi får se hur det går.
Imorgon ska jag se till att besöka farmor och packa. Sedan är det dags att åka tillbaka... Om jag inte åker på fredag morgon, vart har min vecka tagit vägen? Såhär med facit i hand ångrar jag lite att jag stannade så länge i Enköping i helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar