lördag 5 februari 2011

En tom vecka framöver

Det känns som det var så länge sen som jag vaknade och inte har nått som helst krav på mig att kliva upp! Och det är så skönt kan jag tala om! Idag tänkte jag åka hem till Vingåker, men jag tänker inte ha bråttom. Hem kommer jag till slut i alla fall. Är hemma till torsdag kväll sedan, så jag har gått om tid för att vara hemma!

Min ledighet börjar med att jag ska åka till Josephine på måndag och kolla på bio. Jag är också väldigt sugen på att baka! Så under veckan ska jag baka bröd och bullar tänkte jag! Mycket längesen som jag både bakade och åt bullar, så det skulle vara trevligt. Är väldigt shoppingsugen också, men det får vi se hur de blir med.

Igår blev en trevlig kväll. Både bowling och bio! Det var år sedan som jag bowlade sist, så det gick pinsamt dåligt. Men jag fick två strike i alla fall! ...bortsätt från det gick det pinsamt dåligt. Sedan blev det The Town i Enköpings gulliga lilla biograf. Den var större än jag trodde, och även om det inte var världens bästa kvalité så var den över min förväntan. Filmen var mycket bra i alla fall, lite småseg på sina ställen, men i stora hela var den bra. Tummen upp för den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar