måndag 28 februari 2011

Film-måndag

Såg precis på den animerade filmen Trassel. Det var en mycket bra film, över förväntan. Spännande och alldeles lagom mysig. Ett stort plus till den!

Det är ungefär vad jag har gjort idag. Kollat på film. Började dagen med att kolla på det nyaste avsnittet av The Vampire Diaries som också var över förväntan den här gången. Jag tycker att serien har blivit sämre och sämre, men det här avsnittet eskalerade verkligen! Det var riktigt spännande och jag kan kunde knappt vänta till nästa avsnitt! Men såhär, några timmar senare, kan jag inte riktigt minnas vad avsnittet handlade om, eller varför jag tyckte det var så spännande. Det var väl underhållning för tillfället, men det försvann dock lika fort som avsnittet tog slut.
Idag har jag verkligen gjort som läkaren sa och tvättat såren flera gånger under dagen. Har ju inte riktigt haft tid med det förra veckan. Men att gnugga in såren med sprit är verkligen någonting som jag drar mig för. Det gör lika ont varenda gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar