lördag 19 februari 2011

Blir en slapparlördag

Efter mycket om och men blev det halvfabrikat, hamburgare. Jag måste äta nåting men är alldeles för lat för att laga nånting. Jag har i alla fall fått i mig ett lagat mål idag.

Att krypa ner under en filt och kolla på film misslyckades då jag somnade istället. Där sov jag bort halva eftermiddagen. Nu känner jag mig lite småsjuk, förmodligen vätske-, näring- och sömnbrist efter veckan. Jag känner mig verkligen så död efter fältveckan! Så ikväll blir det att bara ta det lugnt och sova en massa innan jag far tillbaka till LedR imorgon.

Ikväll, till vilken tv-underhållning det nu blir, ska jag mumsa i mig glass! Köpte jordgubbs- och lakritsglass innan! Och nej, inte i samma kombination :)

1 kommentar:

  1. Men det hade det ju kunnat vara utan att skämmas för sig!! :)

    SvaraRadera