måndag 28 februari 2011

Detta eviga krångel

Det är typiskt, har funderat på idag vilket tåg, eller rättare sagt buss, jag ska ta imorgon. Och när jag äntligen har bestämt mig så funkar inte SJ.se fullt ut. Jag blir så trött att det så sällan vill funka som det ska. En liten påminnelse; boka aldrig tågbiljetter i sista minuten. Om det inte skulle fixa sig så hinner jag köpa biljett på stationen imorgon, förmodligen. Men lite sur blir man när det inte vill funka. Dessutom blev jag så förvånad igår när jag skulle åka hem att det inte gick några tåg alls hem. Alla var ersatta av buss. Och det tar ju mycket längre tid att resa med buss. Sedan fick jag höra att dem håller på att bygga om i tunnlarna påväg till Norrköping, därför blev det buss. Så det blir likadant imorgon, buss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar