fredag 16 september 2011

Underbara fredag!

Jag är så trött, sprang som sagt fälttest, har sagt det till så många som möjligt och så ofta jag kan, ungefär. Har därefter druckit alldeles för lite och är nu väldigt trött. Dagen började lite segt när jag nästan vaknade i ordinarie tid och kände mig pigg, men fick sån rastlöshet då jag inte skulle infinna mig på LedR förrän vid 10:00. Men därefter har min dag sprungit fram. Har agerat chaufför, så fick köra lite för en gångs skull. Det kändes bra, så nu tänker jag bara göra ingenting, helst sova, innan jag ska dra mig iväg igen. Hur blev det med de där "jag ska bara ta det lugnt i helgen". Det är ju så tråkigt att ta det lugnt i tv-soffan när man bor själv. 
Dessutom har jag märkt att min cykel håller på att smula sönder. Växlarna funkar inte, så det känns som man cyklar i uppförsbacke hela tiden, och nu sitter inte styret fast som det ska. Så någon som känner sig manad med en verktygslåda, är välkomna. Det är väl bara en tidsfråga innan jag slår ihjäl mig på den där cykeln.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar