onsdag 21 september 2011

En liten gnutta sovmorgon

Jag gick upp senare just för att slippa all dötid som jag har på mornarna, och egentligen behöver jag inte komma till jobbet tidigare än nödvändigt. Jag gick upp senare, men nu är klockan lika mycket som den brukar vara  när jag åker. Lite i ren protest till mig själv tänker jag vänta några minuter innan jag går ut.
Jag kan inte dölja att jag är missnöjd över tågen. Äntligen tog jag mig själv i kragen och beställde dem där biljetterna till Norrköping. Men det går aldrig i en tid som passar mig, det tar jättelång tid att resa och det är dyrt.
Blev så förvånad när jag insåg att det är onsdag idag, det är bara idag och imorgon kvar för den här veckan, och det är ingenting! Jag kan absolut vänja mig vid det här, så vill jag alltid ha det.

2 kommentarer:

  1. Inför nästa helg eller ska du göra något annat i Norrköping?

    SvaraRadera
  2. Nej, det är inför nästa helg :) Så jag är i Norrköping 15:30

    SvaraRadera