måndag 26 september 2011

Inte som vilken måndag som helst

Igår började en förkylning sakta smyga sig på och idag sa det POFF så bröt den ut. Hela huvudet känns som bomull fast oerhört tungt, halsmandlarna värker och min näsa är täppt. Så ikväll tänker jag bara ta det lugnt framför tv.n, med en kopp honungs-te, vatten och godis! För när man är sjuk får äta godis, även om det är måndag. Det blev en jobbig dag idag, särskilt fram mot eftermiddagen då jag hade svårt att koncentrera mig. Kanske vore det bäst att stanna hemma vid ett sådant här tillfälle, och verkligen bli frisk, men det vill jag inte, så jag hoppas jag mår bättre imorgon. Det är nu man önskar att man bott närmare sin mor eller sin syster, och hoppats på lite ompyssling.

1 kommentar:

  1. Stackare. Hoppas att du mår bättre imorgon men det gör du säkert med en sådan bra huskur som godis. Det löser allt =)

    SvaraRadera