onsdag 7 september 2011

Det fina med makaroner

Stuvade makaroner och stekt falukorv är väldigt underskattat! Jag har aldrig riktigt tyckt om varken korv eller makaroner, och jag har alltid sagt att nej, jag tänker inte köpa hem några makaroner när jag flyttar. Det höll i ungefär tre veckor, sen blev jag så himla sugen på just stuvade makaroner och falukorv, och det var jättegott!
Efter att hade varit och handlat (vilket alltid tar en sådan lång tid eftersom jag aldrig hittar det jag ska ha) och lagat middag blev klockan 19:30. Och nu ska jag bara ta det lugnt! Jag tycker det är så mysigt att sitta i soffan med en kopp te, det börjar skymma ute, jag ska ta en varm dusch efter det kalla, regniga vädret idag, och sedan krypa ner i sängen för att sova. Jag tycker aldrig att tiden räcker till, men jag har börjat vänja mig vid det.
Jag har blivit så förkyld. Jag har otroligt nog ont i halsen, känner mig tung i huvudet och kan knappt prata ikväll. Det gör det ännu mysigare att gräva ner sig i soffan med en filt och varmt te. Dessutom är det ju snart helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar