tisdag 13 september 2011

Ja! Nu igen

Nu var det ett tag sen jag skrev, och även fast jag inte har nånting att skriva så gör jag det ändå. Veckorna går så fort, vilket jag tycker är jätteskönt för det finns inget värre än när veckorna segar sig fram. Jag är ledig på fredag, så är bara två arbetsdagar kvar, även fast dem är längre än det normala; 16:30. Sen är det helg, Igen! Den senaste tidens upptäckt, att jag kollar inte alls på film särskilt ofta, och även fast jag hade en film period där ett tag så är det inte så mycket som jag trodde. Och ja, nu har det gått så pass lång tid att jag kan säga att jag trivs i min lägenhet. Jobbet är jättekul så här långt. Vi hade PEK-övningar idag. Jag sköt mycket bättre än vad jag gjorde innan.. Vet inte riktigt vart logiken sitter där, men kul är det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar