söndag 24 juli 2011

Väldigt rött

Blev så förvånad när jag kom in hit och såg att allt var annorlunda. Dem har ändrat om allting så tog några extra sekunder att hitta knappen för att ändra teckenskriften. Och mitt i meningen ändras nån inställning och jag får börja om från början. 
Jag har aldrig riktigt varit förtjust i förändringar. 

Min helg var riktigt trevlig hos Ulrika. Vi tog igen ett år, åkte in till Borås och kollade in affärerna. På kvällen blev de grillkväll och idag åkte jag hem rätt skapligt. Det var mycket kul! 
Nu sitter jag och är lite extra försiktig och lite smått rädd att mina tangenter ska bli röda. Köpte ett nagellack lagom till Barcelona resan, ett oranget var jag ute efter som skulle matcha min bikini. Jag upptäckte att det var rött och använde det inte.
Nu tänkte jag att det vore lite kul att måla naglarna och det röda ska väl användas. Jag är inte jätteförtjust, men lite tjusigt är det ändå.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar