torsdag 21 juli 2011

Helg mitt i veckan

Gårdagen blev mycket trevlig då jag gjorde ett besök hos min syster. Vädret blev inte lika fint som jag hade hoppats på, men så länge det inte är kallt är jag nöjd i alla fall.
Det blev ett alldeles förträffligt stopp på Smultronstället! Jag önskar att jag hade tänkt lite längre och tagit kameran med mig. Men varken systemkameran eller mobilen var med. Så inga bilder kan jag bjuda på. Jag åt en stor glass som jag brukar beställa när jag väl är där. Ett berg av fem olika glasskulor toppat med mjukglass och chokladpraliner. Det fick bli min lunch den dagen.

Sen fortsatte dagen med en lång promenad, mycket god mat och lite studsmatta.
Däremot sov jag värre än dåligt den natten. Fick bara ett fåtal timmars sömn framåt morgonkvisten. Ska försöka komma i säng tidigt (läs tidigare) ikväll. Måste packa inför helgen och så tänkte jag avsluta dagen med Liar liar.
Upp tidigt imorgon och sedan spendera helgen ner mot Falköping hos Ulrika! Ska bli mycket trevligt det också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar