måndag 7 maj 2012

JAHA?!

Jag blir så arg! Jag blir så fruktansvärt arg! Till att börja med kommer jag hem från jobbet, med ett dunkande huvud och en brinnande hals, eller ja, det känns som hela jag ska brinna upp i feber. Trots detta är jag dum nog att vara med på fysen på jobbet och jag går och handlar, som tvunget när det inte finns så mycket att äta hemma.
Jag ser fram emot att få komma hem och sätta sig framför tv.n och bara ta det lugnt och sova. Då möts jag av ett brev på dörrmatten med en FÖRSENING AV HYRAN! Jag som aldrig är försenad med räkningar blir jättearg. Först har dem inte vett att skicka ut räkningen till mig och när jag ringer och frågar om räkningen till hyran kommer snart så är den ansvarige ledig! När jag väl får räkningen, på en torsdag, så betalar jag den på en gång! Dvs på torsdag kväll då jag kommer hem från jobbet, och då SKA den skickas på fredagen DEN 27/4. Så dem skickar ut räkningen i senaste lagret, jag betalar på en gång och jag får en försenadsavgift! Jag blir så fruktansvärt arg! Och när jag ringer har dem självklart konstiga telefontider, så jag får väl helt enkelt ringa på jobbet imorgon!
Det här kan bara beskrivas i ett stort läte; AAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar