torsdag 17 maj 2012

Börjar långhelgen med ingenting

Det har varit en jättetråkig dag idag. Men jag har inte orkat att tagit tag i dagen och gjort någonting av den. Det började med att jag fick sova alldeles för få timmar i natt då jag kom hem ganska sent igår, och vid 7.00 ville Edvin att jag skulle gå upp, leka och ge honom mat. Han hoppade på mig och drog upp alla leksaker i sängen, så det var bara att gå upp. Jag har varit ganska seg och tyckte det kunde vara skönt med en lugn hemma dag och kolla på lite film, särskilt eftersom det varit mulet och tråkigt väder. Men jag har haft svårt att hålla mig vaken och har sovit från och till. Det var liksom somna i soffan, vakna upp i sängen. Och jag är fortfarande lika trött. Jättetråkigt. Och det har nog smittat av sig för katten har varit precis lika trött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar