lördag 4 augusti 2012

Två ting av de bästa!

Tadaa!
Jag har spenderat de senaste timmarna på.. ja, det här! Jag är inte speciellt teknisk och vet inte hur eller om jag kan ändra storleken på bakgrundsbilden osv osv. Men det blev bra ändå. Det är i alla fall inte grönt längre. Jag har ju sagt så länge att jag ska ändra utseendet här, och nu är de gjort!

Efter lite ärenden på stan så blev det pizza-fredag! Med hemmagjord sådan, och det blev lika gott som sist.

Kollade igenom lite bilder och hittade en fin bild från söndags.
"Lite" glass i Söderköping med familjen. Och som vanligt var det galet lång kö, fast det gick ganska fort ändå och som jag sagt tidigare så är de värt det. Jag kan tipsa om brownie-glassen, med en stor brownie-kaka och varm choklad-fudge i. Om jag känner mig rätt kommer jag förmodligen tjata ut den innan jag testar nått nytt.

Imorgon tänkte jag ha en bakdag! Jag tänkte både göra bullar och småkakor om tiden vill räcka till. Eller rättare sagt om jag orkar gå upp till affären tills dem öppnar, för att hinna baka allting. Det är trevligt att ha lite kakor hemma i frysen, lätt att bara ta upp när det kommer någon! Så det gör ingenting om det blir trist, blött och grått imorgon. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar