tisdag 14 augusti 2012

Två dagar på första veckan..

Det märks att jag har börjat arbeta igen för jag är trött! Det är nästan så att jag kan sträcka mig till att jag är helt slut. Lite som när jag började och inte hade nån som helst fritid på grund av denna trötthet. Jag ska inte falla in i det mönstret igen. Fast det är väl inte så konstigt att jag är trött, efter fem veckor på stand-by.
Inte nog med det, jag har också ont! Helst vill jag inte resa mig ur soffan på ett tag, ont överallt. Det är resultatet av fysen på jobbet och träningspasset på gymmet igår, fötterna började ömma efter 1 mil med packning idag. Tänkte få in några pass till i veckan, som måste bli av. För om jag ger efter nu, då kommer jag aldrig komma igång. Det hade varit enklare om jag inte hade haft så förbannat ont.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar