lördag 4 augusti 2012

Bullar och kakor

Dagen har verkligen sprungit iväg idag! Och jag har stått i köket hela dagen, efter att först ha spenderat lite för mycket tid i affären, jag förstår inte hur svårt det ska vara att få tag i koriander?! Varken Willys eller Maxi hade det, så det blev inga koriander-kakor idag. Hur långt ska man behöva åka för att få tag i det då(?)
Men nu har jag bunkrat upp här hemma med kakor, det är ju mycket trevligare och godare än köpt. Det fick bli sk. gammel-kakor, lätta att göra och innehåller ungefär samma saker, men jag tycker om dem. Det blev Drömmar, Schackrutor, kanel- och vaniljbullar.




2 kommentarer:

  1. Ser jätte gott ut! Så duktig du är Natalie :) / Malin Moll

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket! Det var gott :) Tanken var att jag skulle frysa in dem och bjuda på när jag får besök, men dem är uppätna nu, mest av mig själv

      Radera