söndag 16 oktober 2011

Trevliga helgen

Jag är glad över att jag inte stannade hemma i helgen och inte gjorde något speciellt. Att jag inte bara satt framför tv.n med godis upp över öronen. Det var förra helgen det. Jag hade jättetrevligt i Norrköping, ett besök på busfabriken blev det, så att vi alla fick springa och leka lite. Men det är jätteskönt att vara hemma igen! Jag är så fruktansvärt trött på att resa med tåg. Idag blev det försenat, blev lång, orolig tid att vänta, skulle jag missat mitt anslutningståg så skulle jag missat min tvättid. Jag är hemma, i tid till att tvätta och kommer förmodligen hinna tvätta klart. Jätteskönt.

I fredags blev det en härlig kväll med två träningspass. Först lite cirkelfys som var jättejobbigt. Direkt efter gick vi på dans, det var också jättekul. När vi lämnat gymmet blev jag medbjuden på hemmagjorda hamburgare! Det var så gott och jättetrevligt! Blev en bra fredag, jag slocknade vid 22.00.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar