onsdag 5 oktober 2011

Lite nytt!

Vad skönt det är att kunna avvika lite grann med innehållet här! Idag blev det ett besök till gymmet (!) Planerna var att vi skulle köra en runda just i gymmet, men i sista sekund kom vi med på ett pass med afrikansk dans. Det var mycket roligt, släppa loss lite och få känna sig lite feminin och lite graciös, med betoning på "lite". Men skönt var det att komma dit. Blev så himla glad efteråt att det inte var klokt. Blir ett besök imorgon också, dock lite senare på kvällen, så får väl se om jag kommer iväg.

Nu har jag precis ätit middag, föll inte för frestelsen att köpa hem choklad och pizza, märk väl "inte". Har precis ätit middag bestående på kycklingpasta, men tänker lyxa till mig onsdag lite med blåbär!

Blev så glad idag när jag såg att dem har städat min balkong. Nu kan man faktiskt gå ut på den, om det hade varit lite varmare väder.
Nu ska jag diska, duscha och sedan gosa ner mig framför tvn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar