lördag 1 oktober 2011

Ladies Night

Kan inte riktigt förstå att det är lördag. Dagarna är som ett litet sorl i mitt huvud. Det känns som det är söndag, och det känns som att helgen gått så fort! Ändå är det bara lördag! Underbart skönt!
Så vad gör jag ikväll då?
Jag kom nyss hem, efter att ha spenderat två timmar på tåg, hem från Vingåker. Dem där två timmarna gjorde inte så mycket eftersom jag hade True Blood med mig på datorn. Nu är jag hemma! Klockan är 21:00 och jag... har inga speciella planer. Kände så starkt tidigare idag för ett bad! Vilken vänlig själ vill låna ut sitt badkar till mig.. Det blir svårt, det får nog bli en dusch istället. Följt av lite musik.. en film kanske, lite choklad, möjligtvis en fotmassage.. Nej, jag har inga speciella planer ikväll. Det gör ingenting, för jag har själv valt det.

Måste ju tala om vad jag hade för mig igår. Åkte ner till Norrköping för en tjejkväll. Jag, min syster och vår mor hade en helkväll med mycket god -trerätters- middag, samt tilltugg och fördrink. Sedan blev det föreställningen Ladies Night. Det var mycket trevligt och kul. Innan hade jag inte reflekterat speciellt över vad Ladies Night kommer att innebära, hade inga speciella förväntningar. Men jag är nöjd. Vi satt dock på läktaren, med bra platser, men om det vore nånting jag skulle gjort annorlunda, då skulle jag vara med på middagen också. Mycket bättre platser, det blir en helt annan inlevelse då kan jag tänka mig.
Men det var bra, vi var alla tre jättefina och det var kul med en tillställelse då man fick klä upp sig.
Avslutningsvis måste jag ju berätta att jag fick krama Brolle! Det är inte fel. Så jag måste visa bild också, även fast det känns jättelöjligt så tycker jag det är jättekul också. (En liten komplettering; har precis insett att jag inte tycker om hans musik.. Men han ser ju så väldigt bra ut)
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1 kommentar:

  1. Vad kul med en bild :-D Du får försöka ha med fler bilder i bloggen:-)

    SvaraRadera