söndag 27 mars 2011

Det är detaljerna som betyder mest

Veckan som har gått har spenderats i vakten. Därför har jag valt att inte skriva om det. Det blir ändå bara samma inlägg som alltid där jag upplyser om hur händelselöst det är.
Veckan som kommer står det mintjänst på schemat. Det kommer bli intressant. Det blir också Två nätter ute i fält. (Lättad över att det faktiskt bara är två nätter)

På min resa hem den här helgen passade jag på att göra nått som jag inte gjort på flera år, jag köpte ett nummer av Cosmopolitan! Jag har egentligen aldrig varit riktigt förtjust i dessa typer av tidningar, men jag måste medge att efter först tre år på gymnasiet och snart det år i en mansdominerad värld är det skönt att få bläddra i en tjej-tidning, där dom skriver om hur "killar egentligen tänker" eller vad "din sexfantasi berättar om dig", som jag i vanliga fall skulle ha skrattat åt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar