torsdag 3 mars 2011

Sista lediga dagen i veckan

Imorgon bär det tillbaka till Enköping. Jag kan inte säga att jag längtar, men jag kan inte heller påstå att jag har ångest över det. De här fem dagarna hemma har varit tillräckliga, det har inte gått för fort som det oftast kan göra. Det är ju inte så jättemycket som händer en vardag i Vingåker, speciellt inte när alla jobbar.
Så jag känner mig rätt nöjd med vistelsen för den här gången, det är väl mer av lathet som jag hellre ligger i sängen imorgonbitti än att hinna med tåget.
Men det kommer nog bli en kul vecka, vi kommer leka med kemikalier i vår nya C-uniform. Det ryktas också om isvak... Helgen som kommer nu är väl egentligen ingenting som jag ser fram emot alls. Jag sitter i vakten, jag är så trött på att sitta helg, det är alltid samma visa varenda gång och det händer aldrig nånting.

Så idag är det min sista lediga dag för veckan. Och jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar