söndag 20 mars 2011

Återigen, tillbaka

Idag är det dags att åka tillbaka till Enköping. Det har varit skönt med ledighet, fast helgen har gått väldigt fort. Men med ännu längre ledighet hade jag tröttnat på det, så det är lika bra att den tar slut innan det blir för långt och tråkigt. Men det bästa hade varit om jag kunde åka tillbaka ikväll istället för vid 14.00. Hela söndagen försvinner i en massa tågresande.

Trippen till Norrköping igår blev jättelyckad. Hittade en fin kamera som jag är kär i nu. Hittade också en väska och åt världens godaste lunch på Chili wok. Thaibuffé! Kvällen igår spenderades med att jag dokumenterade hela köket med min kamera, vilket inte var jätteintressant, för hur intressant är en blomma, hur bra bilden än blir. Idag hade jag tänkt gå ut och fotografera. Men eftersom jag fortfarande ligger kvar i sängen, varken har packat eller duschat, så verkar det inte bli så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar