söndag 17 oktober 2010

Varför par när man kan få en av varje?

Jag investerade i ett par nya löparskor i helgen som väl kommer till hands i veckan, nu när jag hade tänkt börja springa regelbundet. Dem var jätteduktiga i butiken, trevliga och hjälpte mig att hitta rätt par skor. Expediten kollade på mina fötter, plockade ut x-antal skor som jag sedan fick prova. Sen när jag bestämde mig för ett par så plockade hon ihop dem i en kartong som jag sedan betalade. Jag tänkte ju inte så mycket mer på det, och hade ingen tanke på att kolla i kartongen.. När jag sedan kommer hem och ska packa ner mina fina skor till LedR så har jag fått två olika par skor!! Det är så typiskt och jag blev så trött på det.. Det är ju ingen stor grej, jag byter skorna så fort som möjligt och får rätt par skor. Bara det att jag inte vet när jag är hemma nästa gång, så dem där skorna kan nog dröja. Tänk så lätt det hade varit om det blivit rätt från början!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar