söndag 24 oktober 2010

Summering av helgen

Då är jag klar för att åka tillbaka till Enköping ikväll, efter att jag har packat. Men jag behöver i stort sett ingenting med mig, så jag är i princip klar.
Jag har hört det ryktats om att min tropp är lediga på fredag. Så veckan blir bara fyra dagar lång. Det kan inte bli bättre än med förlängd helg.
Den här helgen har farit förbi lika fort som alla helger gör. När jag bestämde mig för igår att bara ta det lugnt, så blev det rätt enformigt och tråkigt när jag gjort detta en stund. Men det avslutades fint med en lång promenad genom Vingåker, det var kallt och regnigt, och väldigt skönt att få krypa ner under täcket igen sedan. I fredags blev det utgång med Sara, vilket var över förväntan med tanke på att de va Katrineholm vi var ute i. Det slutade med att vi bestämde oss för att bli riktigt rädda framför en skräck, men den "skräck" vi kunde få tag på var "Låt den rätte komma in". Inte alls särskilt läskig och inte alls särskilt bra. Vi stängde av den ganska fort. Detta resulterade i att jag mådde rätt dåligt under hela gårdagen, så jag måste säga att det ska bli rätt skönt att komma tillbaka till LedR och påbörja en ny vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar