onsdag 20 oktober 2010

Uppdatering för veckan

Ikväll är det första och sista kvällen som vi är kvällslediga denna vecka. Därför tänkte jag verkligen ta vara på det och bara ta det lugnt och inte göra nånting! (Och absolut inte försvinna till gymmet eller ut på 5km-slingan). Vi tränade både i måndags och igår, så ikväll tyckte jag det var lämpligt att börja med en Ben&Jerrys!

I veckan började vi med vaktutbildning. Än så länge har det varit rätt enformigt och segt, men jag ser fram emot att sedan få sitta i vakten, 1 vecka i månaden tror jag det kan vara kul i alla fall. Vi har haft det jättekallt i veckan! Och idag hände nånting som jag tror aldrig har upplevt i oktober innan; det snöade! Inte alls lika mysigt och underbart som det borde ha varit. Jag fasar över ännu en hård vinter, om inte hårdare.
Imorgon fortsätter vi med vakten och kvällen följs upp utav tjänst. Sen är det fredag och permission!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar