fredag 13 juli 2012

Från ett café i solen

Det här blir mitt första inlägg på iPhone :en. Ja! Jag har skaffat en iPhone. Det som aldrig skulle hända eftersom en iPhone är så stor, opraktisk och ful. Jag lyckades helt ändra åsikt och börjar bli kär i min vita glas-klump.

Imorse bestämde jag mig för att gå till ett café med en bok. Två timmar senare sitter jag fortfarnas kvar mes en ny kopp choklad och solen har äntligen hittat hit. Jag sitter och myser mes min härliga bok och den här fredagseftermiddagen kan inte bli så mycket bättre! Det här kan absolut bli till en vana på semestern, vem behöver sista minuten-resor när vi har ett soligt Enköping! ;)

3 kommentarer:

  1. låter hur härligt som helst :D

    SvaraRadera
  2. Det var hur härligt som helst! Boken var "Om du bara kunde se mig" av Cecelia Ahern, mycket härlig och mysig bok. En riktig feel-good-bok

    SvaraRadera