söndag 19 februari 2012

Helgen i stort

Idag har jag tvättat och städat, vilket verkligen var behövligt. Dem här veckorna, med högvakt och ledighet, har resulterat i att jag började samla på mig en tvätthög. Min rutin att tvätta och städa en gång i veckan sprack i ledigheten. Så nu har verkligen hela eftermiddagen gått till att få mina kläder rena och jag har äntligen packat upp sen ledigheten... Nu kan jag verkligen säga att det är skinande rent, underbart!
Ikväll bjuder jag på hasselbackspotatis med fläskkotlett, bearnaisesås och en grönsallad. En riktigt fin söndagsmiddag tycker jag!
Jag passade också på att halka på mitt ny skrubbade golv.. I hallen av alla ställen, och de som sett min hall vet att det inte finns så mycket yta att halka på. Det är väl det mest spännande som hänt idag.

Igår hade jag en trevlig kväll hemma hos Linnéa framför melodifestivalen och en avslutning  med filem The Phanton of the Opera. Vad ska jag säga? Tycker inte att någon av låtarna var jättebra, men jag tyckte ju absolut att Andreas Jonsson skulle gå vidare. Men jag är rätt övertygad om att han kommer komma till final i vilket fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar