onsdag 7 mars 2012

Lite vårsol!

Det blev en väldigt härlig dag igår. Jag började med att gå upp vid 06-tiden för att åka och fixa lite på jobbet, och att kliva upp så tidigt gjorde väldigt mycket. Jag hann göra mycket innan klockan hunnit bli 11, jag fick verkligen ut hela dagen. 
Jag gick även till frisören som klippte bort halva längden på håret. Nej, inte riktigt men det känns lite som så. Det var så fruktansvärt slitet, och då är det väl bättre med lite kortare hår. Tydligen tofsen som skaver på håret. Jaha, överväger att klippa kort och bli av med det problemet, eller vägra sätta upp håret på jobbet, där jag är tvungen att ha uppsatt. Nej, jag kommer fortsätta att slita på håret under en tofs. 

Jag passade på att sätta mig ute på balkongen, första gången den används till något annat än till förvaring av gamla tidningar. Jag hade en jättehärlig sommarsol på min balkongsida igår, och det var så härligt att somna ute i solen. 
Den där känslan av att falla, som man kan få ibland när man håller på att somna, särskilt när man sover i sittande ställning. Den känslan är hemsk när man öppnar ögonen i det ögonblicket och upptäcker att man sitter på balkongen tre våningar upp. Jag trodde jag skulle dö i en liten microsekund. 

Idag hoppas jag på ännu en solig dag, det verkar lovande för att det är molnfritt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar