fredag 30 mars 2012

Den där förändrigen

En rätt dålig dag fick ett ganska bra slut. Har hunnit med två träningspass, skjutit lite och ätit en jättegod fredagsmiddag, hemmagjorda hamburgare med klyftpotatis, mums! Får lägga ut receptet här senare i veckan.
Jag har länge tänkt byta utseendet här, men de få gångerna jag har försökt mig på det har det aldrig blivit som jag velat ha det, därav också att jag aldrig skriver. (Plus att det mesta som existerar just nu är jobbet, som jag med avsikt inte vill skriva någonting om, och att jag inte har så många läsare).
Så imorgon ska jag ge mig ann sidan, göra en makeover, jag tycker inte om det som det är nu. Jag tänker inte skriva någonting mer förrän det är klart.

Nu ska jag gå och sova, för jag är helt slut och det kan vara trevligt att ha hela morgondagen framför sig! Och jag har planerat in någonting mer än att bara ligga i soffan och kolla på tv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar